dissabte, 26 de febrer del 2011

Què és això i perquè?

Què no sóc?
No sóc crític gastronòmic professional, ni periodista, ni restaurador, ni cuiner, ni somelier ni res que tingui nom francès. Però sóc moltes altres coses, i la meva condició humana em legitimitza a parlar d'una cosa tan bàsica com és el menjar des del meu punt de vista, entenent el menjar com una necessitat bàsica a cobrir, però a la vegada una font de cultura, un nexe d'unió entre gents i també de desunió, una via material cap al plaer però també cap al patiment en funció del que mengem.

Així doncs, com a ésser amb propietat intelectual no em fa falta res més per valorar les meves experiències gastronòmiques i publicar-les aquí per compartir-les amb tots vosaltres. I de fet, és aquest el propòsit d'aquest espai. Compartir les meves opinions amb vosaltres sobre els centres gastronòmics que aniré visitant des del meu propi punt de vista, explicant-vos les sensacions que he tingut i el preu que he pagat per elles perquè en tregueu les vostres pròpies conclusions i valoreu si anar-hi vosaltres o no.

LLògicament les opinions que formuli no estan supeditades a cap coacció de cap restaurant ni a cap relació mercantil o publicitària, sinó exclusivament a la opinió personal que m'hagi generat el lloc després d'haver-hi anat.

En quant al tipus de locals que visitaré, exclusivament de tot tipus, l'únic requisit és que pugui pagar el que consumeixi.

Tot això perquè?
Perquè m'agrada la cuina, m'agrada el menjar, m'agrada coneixer llocs nous i compartir-los, m'agrada avisar a la gent dels llocs que al meu parer millor no anar-hi i els que cal anar-hi. Perquè menjar és un plaer individual, però també pot ser-ho col·lectiu i perquè compartir un bon àpat és molt més que menjar, és dedicar un temps al culte al cos i a la ment, és investigar, és provar, és jugar, és seduir, en definitiva és viure i em vull menjar la vida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada